Med gode anbefalinger vil ditt nettsted rangere høyere i søkeresultatet
Med flest og best anbefalinger fremstår din bedrift det tryggest valget
Tilbakemeldinger fra kunder avdekker painpoints og verdifullt potensial
" En unik mulighet til å vinne kampen på Google.
Start metodisk innsamling av anbefalinger... før konkurrenten din gjør det! "
90% leser anmeldelser før de besøker
67% påvirkes av kundeanmeldelser
Slik fortolkes vurderinger på Google
Score = Hvor bra er bedriften?
Antall = Hvor mye stoler vi på det?
Suksessfulle bedrifter
jobber aktivt med tilbakemeldinger
Kom i gang med det viktigste
Mer kunder, mer innsikt
Alle funksjoner og automagisk
Tjenesten passer perfekt for bedrifter som har mellom 10 og 10000 kunder per måned. Tjenesten er særdeles viktig for de bedrifter som står i konkurranse med andre nærliggende bedrifter og hvor kundene ofte vurderer hvem man skal besøke. Eksempler på dette er: Tannleger, restauranter, barer, elektrikere, butikker, hoteller, og masse fler.
Blir du med nå kan du sikre deg earlybird-priser listet opp ovenfor på denne siden. I tillegg får du fornøydhetsgaranti.
Kom i gang og se hvilken verdi dette gir din bedrift.
Enkelt. Bare trykk på "Kom i gang" og fyll ut registreringsskjema. Du kan også ta kontakt og Kjetil hos Treffsikker AS vil hjelpe deg.
Første og viktigste er å finne en måte å formidle hvilke telefonnummere som skal kontaktes løpende. Her finner vi sammen beste løsningen. Det kan enten gjøres via et delt regneark, ved å skrive inn kundeinfo i et dedikert skjema eller ved at Treffsikker setter opp en automagisk kobling mot f.eks. regnskapssystemet slik at det aktiveres hver gang det sendes en faktura. Kontakt oss og vi finner beste løsning for å komme i gang.
Godt du spør!
Systemet trenger kun to opplysninger: Fornavn og mobilnummer.
Dette kan systemet få av deg på en følgende måter. Velg det som passer deg best.
Intet problem, og desto mer grunn for å komme i gang med dette. Kundeanmeldelser på Google og Facebook listes opp kronologisk. Det vil si at nye anmeldelser vil putte de gamle dårlige anmeldelsene lengre og lengre ned. Snittscore du har fra før vil øke dersom du får flere 5-stjerners anmeldelser. Det er bare bra at den aldri blir 5.0. Det er mer troverdig dersom denne er på 4.x.
Å komme i gang med dette fungerer preventivt mot negative offentlige anmeldelser. Grunnen til det er at dere proaktivt når ut og spør om tilbakemelding. Dette får bedriften deres til å fremstå mer sympatisk og kundeorientert, samtidig som det gir anledning for å kunde å uttrykke eventuell misnøye UTEN at det blir publisert offentlig! Mange mange fordeler ved dette!
Det geniale med dette verktøyet er at vi ikke spør om å få offentlig tilbakemelding før vi vet at vedkommende er fornøyd. Dersom noen er lite fornøyd, blir de heller bedt om å skrive en privat tilbakemelding som kun du og din bedrift vil kunne se.
Å komme i gang med dette vil altså fungere preventivt mot å få negative anmeldelser publisert offentlig. Grunnen til det er at dere proaktivt når ut og spør om tilbakemelding. Dette får bedriften deres til å fremstå mer sympatisk og kundeorientert, samtidig som det gir anledning for å kunde å uttrykke eventuell misnøye UTEN at det blir publisert offentlig! Mange mange fordeler ved dette!
Dette er bare bra. Å hjelpe flere bedrifter i gang på en og samme tid er tidsbesparende.
Når det gjelder pris og pakker så vil hvert enkelt utsalgssted eller hver enkel nettside bli betraktet som én bedrift.
De vil i utgangskpunktet også få hver sin individuelle rapportering, formidlet til den kontaktpersonen du oppgir. Dersom du representerer en kjede eller franchise kan vi selvfølgelig fikse det slik at du kan få rapportering på aggregert nivå om ønskelig. Spør oss gjerne om og del dine behov.
Det er ingen haker eller forpliktelser ved dette. Denne løsningen er utviklet for å hjelpe din bedrift i å fremstå kundeorientert, samtidig som den samler førstehånds tilbakemelding fra kundene dine. I tillegg vil den gi din bedrift flere gode anmeldelser, noe som vil føre til at flere velger din bedrift i fremtiden. Vi skaper her en vinn-vinn-vinn situasjon.
Alt fra mange gode vurderinger til noe mer besjedent antall per måned. Dette avhenger av mange faktorer, også utenfor vår kontroll og varierer fra bransje til bransje. Vi benytter primært SMS da den har en svært høy leveringsgrad og åpningsrate. Pga tekniske årsaker vil ikke 100% bli levert. Undersøkelser viser at over 94% av utsendte SMS blir åpnet av kunder og antas at det da også bli lest. Over tid vil vi AB-teste tidspunkt og tekstlig innhold for oppnå at flest mulig responderer på meldingene. Man kan dermed forvente svært gode resultater, men vi kan dessverre ikke gi garantier pga alle usikkerhetene utenfor vår kontroll.
Det som påvirker aller mest er hvor fornøyde kundene dine allerede er. Bedrifter med mer utfordringer får større andel tilbakemelding og forbedringsforslag. Bedrifter som er godt likt får større andel 5-stjerners anbefalinger. Dette varierer, men det er naturlig at hver bedrift får litt av begge.
Tjenesten er utviklet av Treffsikker AS. Et digitalt byrå som spesialiserer seg på resultatskapende markedsføring og automatisering av arbeidsprosesser. Vi har en sterk lidenskap for å hjelpe bedrifter i å lykkes i et stadig mer konkurransepregede internett. Det vekte et brennende engasjement da vi innså hvor mye brukere påvirkes av anbefalinger, og hvor lite norske bedrifter tenker på dette. Engasjementet ble ekstra stort da vi så hvor lett vi kunne skape en løsning, og som i tillegg gir enda mer verdi enn bare flere anbefalinger. Bedre rangering på Google og konstruktive forbedringsforslag for å nevne to.
"Jeg heter Kjetil og er din kontaktperson.
Spør meg om alt du måtte lure på.
Ser frem til å høre fra deg!"