Digital markedsføring og webdesign som skaper resultater

Utløs potensialet i kundene

Med dette verktøyet som gir din bedrift...

5-stjerners anbefalinger

✏️

Konstruktive tilbakemeldinger

🏆

Måling av kundelojalitet (NPS)

Hvorfor dette er viktig i 2022

5-stjerners anbefalinger

  • 90% leser anmeldelser før de besøker
  • 67% påvirkes av kundeanmeldelser
  • Høy snittscore betyr kvalitet og service
  • Mange anmeldelser betyr trygt valg
  • En oversett mulighet - Ta forspranget
✏️

Konstruktive tilbakemeldinger

  • Identifiser årsaker til kundefrafall
  • Bli bevisst over pain-points
  • Oppdag nye forbedringspotensial
  • Vinn lojalitet gjennom involvering
🏆

Måling av kundelojalitet (NPS)

  • Ambassadører skaper nye kunder gratis
  • Kritikere skader bedriftens omdømme
  • Mulighet til å handle i tide
  • Oppfordrer til kundeorientert kultur
  • Økt lojalitet = økt kjøpsfrekvens + snittkjøp
  • Oppdag engangstilak med varig effekt
Før var dette forbeholdt store bedrifter i Norge...
Nå er det for alle 😎
Kjetil Grøsland · Daglig leder · Treffsikker AS

I ett enkelt verktøy får du...

Anbefalinger

Bedre synlighet på Google og oftere valgt  

Net Promoter Score

KPI for kundelojalitet, målt over tid

Tilbakemeldinger

Les hva dine kundene har å si til deg

Kundedialog

Automatisert og kundeorientert

Epostvarsling

Jevnlig oppdatert på resultater

Dashboard

Full oversikt med utvikling over tid
Ikon for å illustrere at du kan scrolle videre nedover på siden

Slik fungerer det

"Hvor fornøyd er du?"

På en skala fra 0 til 10
Retningspil

Kunden scorer

Hvor 10 er mest fornøyd
Hvis 9 eller 10
Retningspil
Hvis 8 eller lavere
Retningspil

Anbefaling

Oppfordres til å skrive på Google eller Facebook

Forbedringsforslag

Automatisk innsamlet og kun for dine øyne

Ut av denne enkle dialogen får du...

Forbedret beslutningsgrunnlag og inntjeningspotensial gjennom...

idemyldringstavle tilbakemeldinger fra kunder

Verdifulle forbedringsforslag

Til forbedring av kundereisen eller videreutvikling av produkter og tjenester

Dashboard
Epostoppdatering
Strukturert presentert

hånd peker på fem stjerner for anbefaling

Mer trafikk fra Google

Mange gode anmeldelser øker synlighet og gjør din bedrift oftere valgt

Dashboard
Epostoppdatering
Utvikling over tid

positiv utvikling på graf

Net Promoter Score

Velbrukt og anerkjent beregningsmodell for kundelojalitet

Dashboard
Epostoppdatering
Utvikling over tid

Business vector created by vectorjuice - www.freepik.com5-stjerners anmeldelse illustrasjon

Prøv selv Her og nå!

Opplev selv hvordan DIN kunde vil oppleve dette
1. Skriv ditt fornavn og mobilnummer her
2. Lat som om du er kunden av en bedrift
3. Sjekk mobilen og følg instruksene

Besvar SMS du mottar. Det er helt trygt.
Rød pil peker på test selv

😀 Strålende!
  1. Sjekk mobilen din
  2. Les SMS
  3. Besvar med et tall
Svarer du 9 eller høyere blir du bedt om å skrive anmeldelse på Google / Facebook.

Svarer du lavere blir du bedt om å komme med forbedringsforslag.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ofte stilte spørsmål

Hvem passer dette for?

+

Tjenesten passer perfekt for bedrifter som har mellom 10 og 10 000 kunder per uke. Dersom din bedrift allerede har tilgang på kundens telefonnummer er dette perfekt, om ikke så bør man se etter hvordan dette kan gjøres på en naturlig måte. Tjenesten er særdeles viktig for de bedrifter som står i konkurranse med andre nærliggende bedrifter og hvor kundene ofte vurderer hvem man skal besøke. Eksempler på dette er: Tannleger, restauranter, barer, elektrikere, butikker, hoteller, etc.

Hva koster dette?

+

Tjenesten er foreløpig i beta og vil derfor være gratis i bruk for de bedrifter som melder interesse og som blir godkjente beta-testere. Eneste som ønskes tilbake er konstruktive tilbakemeldinger om tjenesten. Når tjeneste går ut av beta, vil løsningen ha en pris enten per måned eller per bruk. Beta-testere vil bli belønnet med sterkt reduserte priser selv etter at tjenesten offisielt lanseres.

Hvordan kommer man i gang?

+

Enkelt. Bare ta kontakt med Kjetil hos Treffsikker AS. Han vil hjelpe din bedrift med å komme i gang. Første og viktigste er å finne en måte å formidle hvilke telefonnummere som skal kontaktes løpende. Her finner vi sammen beste løsningen. Det kan enten gjøres via et delt regneark, ved å skrive inn kundeinfo i et dedikert skjema eller ved at Treffsikker setter opp en automagisk kobling mot f.eks. regnskapssystemet slik at det aktiveres hver gang det sendes en faktura. Kontakt oss og vi finner beste løsning for å komme i gang.

Hvordan får jeg brukt verktøyet med mine kunder?

+

Verktøyet trenger kun fornavn og mobilnummer. Dette kan formidles på en av tre følgende måter, avhengig av hva som best for deg. A) Du fyller ut et skjema slik i testen ovenfor. Gjøres f.eks. ukentlig. B) Vi benytter et delt regneark med kunder fra fullførte oppdrag. Oppdaters f.eks. ukentlig. C) Integrasjon mot dine systemer. Automagisk utsendt hver gang du sluttfører en kunde i ditt system.

Hva om vi allerede har dårlige kundeanmeldelser?

+

Intet problem, og desto mer grunn for å komme i gang med dette. Kundeanmeldelser på Google og Facebook listes opp kronologisk. Det vil si at nye anmeldelser vil putte de gamle dårlige anmeldelsene lengre og lengre ned. Snittscore du har fra før vil øke dersom du får flere 5-stjerners anmeldelser. Det er bare bra at den aldri blir 5.0. Det er mer troverdig dersom denne er på 4.x.

Hva om noen gir oss en dårlig tilbakemelding?

+

Det geniale med dette verktøyet er at vi ikke spør om å få offentlig tilbakemelding før vi vet at vedkommende er fornøyd. Dersom noen er middels eller lite fornøyd, blir de heller bedt om å skrive en privat tilbakemelding som kun du og din bedrift vil kunne se.

Hva er haken ved dette?

+

Det er ingen haker eller forpliktelser ved dette. Denne løsningen er utviklet for å hjelpe din bedrift i å fremstå kundeorientert, samtidig som den samler førstehånds tilbakemelding fra kundene dine. I tillegg vil den gi din bedrift flere gode anmeldelser, noe som vil føre til at flere velger din bedrift i fremtiden. Vi skaper her en vinn-vinn-vinn situasjon.

Bli beta-tester

Få gratis tilgang til løsning i en prøveperiode

Din kontaktperson

Treffsikker AS drives av daglig leder Kjetil Grøsland.

Med erfaring fra landets største merkevarer og mest premierte byrå innen performance marketing.

Vårt byrå er en nettverksbedrift, hvilket betyr at all dialog vil gå gjennom én kontaktperson, som ved behov vil engasjere andre frilansere og byråer dersom det er hensiktmessig for å nå dine forretningsmål. Vårt nettverk inkluderer en bred og solid rekke av kompetanse og erfaring. Denne innovative dynamiske byråmodellen gir oss tilby langt mer for en rimelig penge og tilby løsninger som tidligere kun var gjennomførbare for bedrifter med store budsjetter, noe kundene våre elsker oss for.

Vår oppgave og mål er å hjelpe deg å nå dine mål, på en mest optimal måte. På bakgrunn av dette liker vi bedre å bli kalt en partner fremfor byrå.

Bilde av Kjetil Grøsland. Daglig leder og digital rådgiver i Treffsikker AS som leverer resultatskapende markedsføring
Kjetil Grøsland
Daglig leder & Digital rådgiver
kjetil@treffsikker.no
+47 415 10 038
LinkedIn

Få flere kundeanmeldelser i dag

Ta kontakt og bli en av våre beta-tester. Gratis bruk i prøveperiode og rabatterte priser.