Gjør det enkelt for nye kunder å se at din bedrift er det åpenbare valget. Vis at andre anbefaler bedriften din med ferske anmeldelser på Google Reviews. Del ut disse visittkortene og gjør det enkelt for kundene dine å legge inn en anbefaling av bedriften din.
Når kunden er fornøyd og på vei ut døra.
Man kommer da inn på din bedrift på Google Reviews hvor man gir anbefaling.
Kunden velger først antall stjerner og skriver en liten omtale om hva han likte med bedriften din.
14% rabatt
Gratis frakt
28% rabatt
Gratis frakt
36% rabatt
Gratis frakt
Tjenesten passer perfekt for bedrifter som har mellom 1 og 10000 kunder. Tjenesten er særdeles viktig for de bedrifter med fysisk lokasjon, og som står i konkurranse med andre nærliggende bedrifter og hvor kundene ofte vurderer hvem man skal besøke. Eksempler på dette er: Tannleger, restauranter, barer, treningssentere, velvære, yogasentere, elektrikere, butikker, hoteller, og masse fler.
Andre typer bedrifter vil også dra stor nytte av online anmeldelser på f.eks. Google Reviews. Dette fordi det er et sterkt signal til Google om bedriftens aktivitet og popularitet. Det er også nyttig for de fleste bedrifter å presentere utvalgte kundeutsagn på egen nettside for nye kunder. Disse bør gjerne hentes fra Google da det gir tillit til at utsagnene er ekte.
Du kan gi kortene til alle kundene du har. Viktigere er å velge det rette tidspunktet. Kunden bør ha mottatt varene eller tjenestene dine og fått gjort seg opp en meningen. Sannsynligheten for at vedkommende gir et review er høyere dersom vedkommende er fornøyd på det tidspunktet. Føl derfor på hvilket tidspunkt er rett.
Ja, QR-koden på kortet kan scannes flere ganger, så det går helt fint om kortene f.eks. ligger fast på restaurantbordet. Vi anbefaler også å prøve å sende med et kort så kunden kan ta det med seg hjem, da man kan finne passende tid senere når man finner igjen kortet i lomma.
Leveringstiden fra bestillinger er mellom 7 og 14 dager.
Negativ anmeldelse trenger ikke nødvendigvis være så farlig. De fleste som leser anmeldelser på nett er vant med at bedrifter alltids har noen kunder som også ikke ble så fornøyd. Det er derimot viktig å svare godt på omtalen som legges inn på Google Reviews. Vi har skrevet en artikkelen som hjelper deg med hvordan man svarer på negative anmeldelser.
Det er også ikke naturlig at en bedrift har en perfekt 5.0 stjerners snittscore. Dette tolkes ofte som å være for godt for å være for sant, og det ser dermed mer troverdig ut at dersom denne er noe under.
Kortene trykkes av et norsk trykker og sendes i miljøvennlig forpakning. Denne prosessen koster dessverre det den gjør. Vårt pålegg er ganske så beskjedent.
Vi vil derimot oppfordre deg til å heller se hvor lite nye review vil koste deg gjennom å dele ut disse kortene, samt hvor mye verdi disse nye anmeldelsene vil kunne gi deg i form av nye kunder.
Utviklet av Treffsikker AS, digitalt markedsføringsbyrå som spesialiserer seg på resultatskapende lokal markedsføring. 12 års kompentanse på digital markedsføring med spisskompetanse på markedsføring via Google.
"Da vi innså hvor mye kunder vektlegger anmeldelser online, og hvor lite bedrifter jobber aktivt med f.eks. Google Reviews, bestemte vi oss for å skape en effektiv løsning uten at det krever tid av travle ansatte!"
Kjetil G.
Daglig leder @ Treffsikker AS
Med lidenskap for entreprenørskap og automatisering